Hodnocení lekce
Zpět na seznam lekcí
Lumírovy vstupy vprostřed hodiny jsou zajímavé, seč dost dlouhé. Bortí flow a diskusi s účastnicemi. Jsou tak hlasité, že je nelze ignorovat a i když to zvládne kouč, těžko pak lze očekávat plnou pozornost účastnice. Na konci takového vstupu už pak dávno nevíme, o čem jsme mluvili, a těžce nasátá abstrakce problému je pryč. Tím horší to je, pokud se toto nestane jednou, ale třikrát po sobě s pětiminutovými rozestupy.
Přátelé, chvátám, chvátám, nemám chvíli klid.
Já tam, já tam, dávno už měl být.
Ne, ne, ne, nesnídám, nesvačím, nestihnu to nestačím.
Promiňte, vážení, mám veliké zpoždění. :-)
V úkolu 8 je uvedeno:
Změň funkci anonebone tak, aby se místo ano se dalo použít i a, místo ne i n a aby se nebral ohled na velikost písmen a mezery před/za odpovědí.
Nikde není stanoveno, že máme použít vlastní funkci def. Z popisu zadání to nečtu, není to tam vysloveně napsáno, mělo by se to dopsat, já to tam nikde nevidím.
Jak mám porozumět co měl tazatel na mysli pod tímto sdělením:
Odpovědím jako možná nebo no tak určitě by počítač dál neměl rozumět.
Mám se zeptat znovu, nebo ukončit program?
Kouč Petra bez chyby, je skvělá !
Vylepšit a zkritizovat:
Prosím zamyslete se nad tím co píšete do zadání úkolů, ať je to jasné nejen pro vás, ale především aby to bylo pochopitelné a jednoznačné pro nás, kteří tomu nerozumíme.
Za mě byla minulá lekce perfektní, bylo dost prostoru na konzultace, jen tak dále.
Pro mě osobně první těžší lekce. Rozdíl mezi vypsat a vrátit je poměrně abstraktní, chtělo by to trochu víc příkladů, jak vrácenou hodnotu "chytit" z virtuálního prostoru a zpracovat. Když už jsem to jakžtakž pochopila, je mi to jasné, ale pochytit to z více příkladů by bylo asi jednodušší.
Chybí mi možnost přidat komentář k už odevzdanému úkolu. Třeba až poté objevím chybu, nebo chci nechat vzkaz pro kouče. Komentář vepsaný přémo do programu je zejména v případě delších zpráv nepraktický.
Úkoly byly náročnější, ale pořád se mi to zdálo přiměřené, když už to jednou člověk pochopí. Jen toho času na ně začíná být málo, ve srovnání s prvními lekcemi je to celkem nepoměr. Naštěstí nejsou termíny nijak zvlášť zavazující, ale dostává nás to krapet pod tlak, že nám ujíždí vlak.
Lekce byla v pohode, vysvetleni na nazornem prikladu pomohlo.
Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.