Hodnocení lekce

Lekce 11 – Třídy II & Dědičnost

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

28. listopadu 2019 13:35

Ahoj, vše bylo dobře a pochopitelně vysvětleno, krásný příklad s formičkou na perníčky dost pomohl! :-) Díky za super hodinu



28. listopadu 2019 15:01

Mira je kazdou hodinu lepsi. Prislo mi to pochopitelne a oproti Petrovo hodine to v mych ocich zvedlo dulezitost existence trid.



28. listopadu 2019 16:24

Hodina byla super, vše jsem pochopila a zvládla. Moc děkuju!



29. listopadu 2019 9:57

Myslím, že Mirek byl ve vysvětlení těchto témat úspěšnější než minule Petr. A neměl to jednoduchý.

Látku chápu, ale myslím, že by pro vysvětlení byl vhodnější příklad, než zvířátka. Možná je to mnou, ale škola mi na vysvětlení toho tématu přijde jako lepší volba (a ne proto, že jsou ve škole různé třídy :-) ).

Máme třídu (class) zakladniskola, ze které můžou dědit školní třídy: skolnitrida1A, skolnitrida5B, skolnitrida8C, ... atd. Protože má každá školní třída žáky, kteří se nějak jmenují a mají nějaké známky můžeme tyto metody definovat třídě zakladni_skola ze které je pak jednotlivé školní třídy podědí.
Naopak mohou mít různé školní třídy různé předměty a třídní učitele tak je definujeme pro danou školní třídu zvlášť.

Určitě jde tento příklad vysvětlit lépe, já to moc neumím. Snažím se tím říct, že to pro někoho může být lépe pochopitelné na něčem víc "ze života" než jsme měli na hodině.



29. listopadu 2019 10:00

Nedošlo mi, že by se mohlo použitím podtržítek rozhodit formátování, takže teď příspěvek z 29. listopadu 2019 9:57 vypadá akorát velice chaoticky.



29. listopadu 2019 13:10

Hodina za mna fajn, po zopakovani tried mi to davalo vacsi zmysel, lektor vysvetloval k spokojnosti



30. listopadu 2019 8:12

Hodina byla super, Mirek umi srozumitelne a jednoduse vysvetlovat i zdanlive zapeklitou latku. Chapala jsem a stihala, coz povazuju za naprosty zazrak vzhledem k tomu, jak uz jsem byla posledne a predposledne mimo. :)
Zmena prostoru byla v pohode.