Hodnocení lekce
Zpět na seznam lekcí
Hodina se mi nelíbila, styl výkladu mi nevyhovoval, ale samozřejmě můžu být jediná, to je jasné. Mám radši, když se kód píše do souboru, takto rovnou do konzole je to pro mě nepřehledné a nestíhám. Argument, že si do souboru máme psát kód my v rámci domácích úkolů, je trochu, no, zvláštní. Ani zbývající část hodiny jsem nechápala, co a proč děláme.
Přiznávám, že už jsem asi 2 týdny ztracená, kompletně, ale to je moje chyba. Každopádně ještě neztrácím naději a říkám si, že se třeba chytnu, i když moc tomu nedávám.
Z hodiny jsem si popravdě nic užitečného neodnesla, primarne jsem jen opisovala kód. Princip jsem asi pochopila, ale do praxe jsem to převést neuměla a stále neumím. Budu se na to muset zaměřit o víkendu. Petr by možná měl brát v úvahu to, že opravdu začínáme a spousta věcí nám tak rychle nedocvakne a že potřebujeme ČAS na pochopení toho, co píšeme a proč. Kdybychom se méně zabývali opakováním na začátku, stihli bychom toho víc a třeba to probrali trochu důkladněji. Díky aspoň za materiály na github, vše si v klidu projdu. Nepochybuji o tom, že Petr je odborníkem, ale ta chuť ukazovat stále něco nového, co Python umí, dostávat se úplně do jiných sfér, které nám akorát motaji hlavu, to není cesta. Nechci být takto kritická.. Jen mám pak pocit, že nic nechápu.. Což je takové demotivujici. Ale věřím, že v příští dvouhodinovce se tématu budeme věnovat více.
Opakování se mi líbilo, bylo fajn, že byla možnost se zeptat. Třídy jsou pro mě takové matoucí, mám pocit, že to moc nechápu. No, asi to chce si to osahat.
Hodina měla hodně rychlé tempo, ikdyž jsem se snažila, nestíhala jsem.
Hodina byla pro mě náročná, tempo velmi rychlé. Hlava to tedy nepobrala ...
Co říci k tématu tříd, snad jen, že Petr neumí moc pracovat s faktem, že jsme všechny začátečnice, byť se kurz pomalu chýlí ke konci.
První polovina (opakování) byla super. Petr to dobře vysvětlil, jsem ráda i za nové věci, co jsem se při té příležitosti dozvěděla. Všechno jsem chápala i stíhala, proto jsem nečekala ránu, která přišla ve druhé polovině hodiny. Úplně jsem se ztratila a to jsem se fakt snažila to pochopit. Myslím, že příklad s vozovým parkem byl na vysvětlení až moc komplexní, vlastně vůbec nevím, co to jsou ty třídy a k čemu je to dobré, proč bych to měla používat atd. Ani z úkolů jsem nepochopila, o co vlastně jde a k čemu to je a proč bych k řešení měla používat třídy. Snad se to někdy dozvím :D
Hodina byla rychla a dobre jsem se ztratila v tech tridach :D ... ale i presto jsem vdecna za cas, kterej nam Peta venuje ;-)
Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.