Hodnocení lekce

Lekce 5 – Funkce a řetězce

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

27. března 2019 22:00

Ahoj. Dneska to bylo za mě moc fajn. Sice víc teoretické, ale protože šlo o rozšiřování už dříve naučených věcí, tak se to dalo pobrat. Líbilo se mi, že jsme měli na konci čas na samostatné vypracování úkolu s případnou pomocí od koučů.



27. března 2019 22:50

Praci Pavla a ostatnich koucu hodnotim na jednicku. Pavel byl dnes velmi dobre pripraven. A kdyz jsem se zasekla, dostalo se mi pomoci od koucu. Bohuzel jsem ale tak od půlky docela nestihala. Nevim, jestli to bylo jen unavou, ale proste se mi nedarilo chapat ani po opetovnem vysvetleni. Myslim, ze tentokrat to budu muset hodne dotahovat doma, ale pevne verim, ze do pristi stredy se to usadi. Moc diky za trpelivost a za pomoc.



28. března 2019 11:30

Ahoj,

lekcia 5 bola podla mna zatial najzaujimavejsia. Vdaka definovaniu funkcii vypada cely kod krajšie a je kratší takže super. Dufam že sa mi podarí spraviť domaci ukol. Mam taky pocit že od tejto lekcie to už bude trošku ťažšie ale to zvládneme :). Kouči mi zase radi pomohli keď som si nevedela rady. Sú super :).



28. března 2019 15:09

Tyyjo, tak tahle lekce byla teda pěkně hustá, Pavel jel jak drak (sem tam možná až moc) a probrali jsme toho fakt hodně, což se super :) stíhala jsem tak tak, kouči výborní, dokázali vysvětlit věci na kterých jsem se sekla krásně "pro blbečky" a za to moc děkuju, protože donutit mě přemýšlet v tomhle jazyce je fakt výkon.
Těším se na příště !



29. března 2019 13:20

Ahoj,lekce byla akorát, stíhala som.
Cvičenie na záver bolo super - kouči moc pomáhali :-)



30. března 2019 20:28

Lekce se mi moc líbila. Pavel do toho dal vše. Ovšem pro mě už dost těžké.nėjak nechápu,co mi říká while True. Nějak jsem se v tom ztratila.koučové vždy pomohli.děkuji



31. března 2019 20:25

Ahoj,

přiznám se, že poslední a předposlední lekce mě asi totálně zmátla. Pokaždé když si doma sednu nad úkol, tak absolutně nevím, co s tím mám dělat. Možná jsem mimo já a bohužel to nechápu, ale připadne mi, že na hodině neděláme to, z čeho bych se pak dokázala sama doma odpíchnout.



31. března 2019 20:47

Absolutně mi ty fce nic neříkají a nechcou spolupracovat. Nevím si rady s úkolem, nevím pisatel myslel, že mám udělat. Totální tma



31. března 2019 21:04

Pochopila jsem fce tak na 70-80 %? Bude to chtít ještě hooodně procvičovat, než se pořádně usadí a můj mozek pochopí :D
Jinak lekce byla tak akorát, v rámci možností jsem stíhala, koučové pomáhali.



31. března 2019 21:21

Poslední hodina byla fajn, ale přišla mi víc náročnější. Co se týká koučů, ti byli úplně super a hodně poradili, když člověk tápal. Domácí úkol je mi celkem záhadou... nejsem si jistá, jestli jsme na hodině brali to, co se po nás chce. Asi bych ocenila alespoň 5 minut, kdy bychom si prošli úkol a třeba nás trochu nasměrovali jak začít, co použít, atd.



1. dubna 2019 18:39

Mám hlavu popletenou, funkce bych potřebovala projet znovu. Ztrácím se v tom, na co se ptát inputem, jaký parametr má být ve funkci a co ukládat do returnu.
Kdyby šlo funkce na začátku projít znovu, bylo by to super. Možná by mi pomohlo víc příkladů, pomohlo by mi víc společných příkladů, kdy Pavlík bude přesně říkat, proč to dělá, než půl hodinová samostatná práce, kdy půlka nevěděla, co dělat.
Mohli byste třeba doporučit nějaký link, kde by byly vyřešené příklady, abych to mohla nakoukat podle skutečných příkladů? Po každé hodině si procházím i lekci rozepsanou pro samouky na naučse, ale i tak bych chtěla projít těch příkladů víc.



1. dubna 2019 22:03

Dobrý, líbí se mi, jak postupujeme hlouběji do tajů kódu a jak si už můžeme zkusit naprogramovat i jednodužší hry.
Rozumněla jsem všemu, lekce byla v pohodě pochopitelná.

Líbilo se mi, že na konci nám byl ponechán čas na realizaci úkolu - tohle by mohlo být pokaždé na konci hodiny, nějaký dopředu vymyšlený úkol, který bychom ve zbytku času dělaly a kdybychom nevěděly, tak kouči hned s problémem poradí. :)



2. dubna 2019 13:33

Minulá hodina byla už trochu náročnější. Řetězce v pohodě u funkcí bych asi potřebovala víc příkladů, aby se to zase trochu usadilo a neudělalo mi to guláš v tom co sme doteď probírali a co sem do teď pochopila. Proto pokud by bylo na začátku nějaké skupinové opakování funkcí na další hodině co proč jak, tak budu vděčná. Líbil se mi ale i čas na konci, kde i když asi většina nevěděla jak na daný příklad, tak důležité podle mě je, aspoň nad tím chvíli přemýšlet a zkusit něco tvořit. Co však hodně oceňuju je to, že Pavel hned vše psal, nepřepisoval se a ukládal na nextcloud. Také se mi moc líbí to, že nejede striktně podle naucse, že vymýšlí jiné příklady a máme tak prostor si to ještě zrekapitulovat na více případech na webu (což já se přiznám dělám po každé hodině).



4. dubna 2019 11:35

Zatial zo svetkeho co sme preberali mi vytvaranie vlastnych funkcii prislo najzlozitejsie na pochopenie. Dalo mi to nasledne este usilie doma nad youtube videami aby som pochopila ako to funguje. Co nevravi, ze samostudium je zle ale mozno do dalsieho jesenneho workshopu skuste na tuto problematiku pridelit viac casu a co najviac prikladov uviest.

Inak hodina super. Bavilo ako vzdy :)