Hodnocení lekce

Lekce 3 – Funkce a řetězce

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

8. října 2019 8:59

Ahoj:)
lekce byla skvele vysvetlena, dalo se vse myslim pochopit, priklady byly uzitecne.
Zajimavy napad je kolektivni prace/vyvolavani s papirkem za odpoved, vsichni se tak muzou zapojit:)
na konci mi to opet prislo trochu zrychlene... mozna by bylo fajn lekci zacit driv o zpetnou vazbu s ukoly nebo ji prodlouzit.
A tempo pro zacatecnika k pochopeni vseho myslim idealni:)
Diky!:)



8. října 2019 13:36

Stíhala jsem ale vubec jsem se nenudila. Všechno bylo moc hezky a kreativne vystvetlene/nakreslene. Učila jsem se trochu sama pred lekci ale stale jsem měla par eureka momentu :) Prostě žadna knižka nemuze nabidnout to co dostavame na lekcí.
Moc se mi libilo jak Petr nanutil aby všechny odpověděli aspon neco. He successfully made everyone talk a bit :) It made me realize that giving a wrong answer and asking a relatively simple or "stupid" question are a very important part of the learning process. I publicly answered one question wrongly yesterday, and as a result I will definitely not forget the correct answer now :) Making this mistake and having someone correct it immediately (and live) made me understand the concept behind the problem better. This takes much longer when attempting to do it alone.
Lektor a koučove jsou užasný, vždicky schopný a ochotný pomoct. Děkuji moc!



8. října 2019 20:49

Ahoj, díky za včerejší lekci.
Líbilo se mi, že jsme se museli trochu zapojit, když se nás Petr ptal na nějaké otázky a odpovědět musel každý. Už to nebylo o tom, jen pasivně sedět a poslouchat.

Většinou zabereme dost času vysvětlováním základů, který bysme si možná mohli nabiflovat doma..? Ale zase beru to, že je dobré říct nahlas některý věci.

Jinak se mi moc líbí úkoly. Musím říct, že ty jsou pro mě dost náročný a úplně je nestíhám, ale projde mi to hlavou a mám pocit, že si to všechno líp zapamatuju a baví mě to.

To, že od vás dostaneme zpětnou vazbu, je super a jsem za to ráda. Díky.

Jinak, k hodině, když je něco nejasný nebo má člověk dotaz, tak jste všichni ochotní pomoct, takže tam to funguje dobře.



9. října 2019 8:10

Ahoj,
vše bylo OK, mám jen několik připomínek/dotazů čistě z mé perspektivy, možná jsem něco oproti ostatním nepostřehla.
1. Při kontrole úkolů byla uvedena poznámka, že když se nám nevejde obrázek na plochu, máme si posunout počíteční bod. Myslím, že o tom se v kurzu nemluvilo, možná na hadím workshopu, ale opravdu si nepamatuji, jak se počáteční bod zadává.
2. Nějak jsem se ztratila v tom, kde je správné psát v příkazech mezery a kde ne.
3. Je pro mě dost důležité pochopit praktické využití některých funkcí, např. neuměla jsem si přestavit, v jaké praktické situaci mohu využít funkci len (ve hře?) nebo v jaké situaci využiji záměnu písmen ve slově (baňka/bajka) - v domácím projektu to bude zřejmě využito ve hře šibenice, ale na kurzu jsem si to neuměla přestavit.
Díky moc a těším se na další lekci.
Jana



9. října 2019 17:08

Ahoj skvělí učitelé...já myslím že v těch dvou hodinách se to stíhat dá, jen si pak nesmí člověk nechat ty domácí úkoly na poslední chvíli jako já a pak je nestíhá všechny splnit :)) Koučové byli opět v pohotovosti takže se v tom nikdo nezamotal si myslím a to je fajn. Jinak zatím nevím co byste mohli vylepšit, ale když na něco přijdu tak se určitě ozvu...zatím díky a v pondělí čááááu :)



10. října 2019 7:58

Ahoj! Lekce byla tentokrat narocnosti uplne akorat, ale jelo se zase docela pomalu. Naprosto chapu, ze se to dela kvuli ostatnim, co to treba hned nechapou, takze ja se s tim smirim a vy smele pokracujte s tim, co delate :))



10. října 2019 22:46

a jeste bych rad rekl, ze se mi libi zpetna vazba u ukolu:) at uz jde o tipy, jak ukol vylepsit nebo jen doplnujici informace. diky:)



11. října 2019 18:52

Ahoj vespolek - opět - jsem vděčná, že se můžu něco naučit (a zdarma, úplně luxusní...), ale domácí úkoly se mi zdají hodně složité (někdo to zmiňoval už na minulém setkání), sedím nad nimi a časem mě to pak frustruje, nemám se koho zeptat, tak googlím a gooooglím, ale nedovolím si ve svém vlastním zájmu odevzdat něco, co jsem jen zkopírovala a absolutně nepochopila. Hodně holek už má třeba něco za sebou (Digitální akademii, jiné kurzy..., párkrát jsem zaslechla nějaké "chlubení" že přítel programátor to udělá/napíše - ale to je pak k ničemu přece???...)), na hodinách se chytám myslím na 100%, ale jak dojdu do poloviny domácích úkolů tak se cítím ztracená :) plánuju si vzít za dva týdnu dva dny volna a projít si vše odznova a upravit i úkoly.

Koučové - všichni jste chápaví, trpěliví, skvělí, za to moc děkuju a těším se až mi ten Python začne do sebe více zapadat, ale to chce ještě hodně vynaložených sil a hodin.

Výuka - Petr vtipně přednáší, na té hodině se mi většina věcí zdá OK a pochopitelná....ale jakmile to mám nějak rozšiřovat a aplikovat.... tak je zle :D



13. října 2019 13:41

Tempo hodiny bylo akorát. Vše vysvětleno pěkně a přehledně. Jde vidět, že se snažíte více zapojit nás a udělat hodinu v rámci možností interaktivní a to je fajn :)
Možná se teď zbytečně ztrácel čas na začátku. Trvalo celkem dlouho než si všichni zapnuli virtuální prostředí. Jelikož většina je na místě ještě před začátkem a koučové vypadají, že by mohli být k dispozici, mohli byste Pyladies doporučit, aby si vše nachystali ještě před začátkem lekce.



13. října 2019 20:49

I jako koučovi se mi velmi líbila aktivita pro účastníky, kdy každý na něco odpověděl. Skvělé na oživení a hlavně zapojení účastníků.

Jenom ten odhad na potřebné kouče byl trošku mimo, ale to víte.

Na druhou stranu, díky tomu jak dobře Petr přednáší, tak jsem se moc nenudil a rád jsem poslouchal :-)



13. října 2019 21:34

Hodina mi přišla skvělá, opět chválím Petrův srozumitelný způsob vysvětlování. :) Tempo hodiny mi přišlo akorát, pouze na začátku trvalo dlouhou dobu než se všichni nachystali a spustili si virtuální prostředí apod. Možná by se mohlo všem říct, že je to věc, kterou mají udělat hned potom co přijdou, než začne hodina.
Chválím také domácí úkoly, které mi sice také přijdou náročnější než probíraná látka v hodině, ale nutí nás alespoň přemýšlet a né jen opisovat. Přijde mi však, že koučové po nás někdy vyžadují opravu úkolů, kde byl princip splněn, ale nebyla splněna jen nějaká formalita. Možná je to ale jen má lenost :D :))



13. října 2019 23:30

ak by nieco nebolo dokonale, velmi rada napisem, aby ste to mohly/i zlepsit.
ale zatial je vsetko dokonale! citim sa na srazoch tak opecovana, az ma to dojima.



14. října 2019 10:04

Třetí hodina mě bavila o chup méně než ty předchozí, řetězce a jejich metody mě úplně neberou, byť při řešení domácích úkolů jsem si zase chuť spravila.
Líbilo se mi zapojení účastníků během výkladu, byla to příjemná změna.
U výkladu k psaní vlastních funkcí bych ocenila více než jednu ukázku, než se přejde k samotnému (kolektivnímu) procvičování, na jednom příkladu jsem to tak rychle nepobrala.
U domácích úkolů často tápu, jak je otázka myšlena, ocenila bych, kdyby byla zadání konkrétnější / návodnější.