Hodnocení lekce

Lekce 9 – Opakování

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

25. listopadu 2019 23:19

Opakování mně osobně hodně pomohlo. Potřebovala jsem, aby si ty informace z předchozích lekcí sedly. Bylo toho ale hodně, tak bych příště ocenila pěti minutovou přestávku v půlce. U lekcí, kde jsou informace prokládány samostatnými úkoly, to není třeba. Ale dnes by mi to pomohlo. Možná to bylo jen tím pekelným soustředěním, abych to konečně už všechno pochopila :-) Velké díky Petrovi.



26. listopadu 2019 13:41

Hodina se mi líbila, opakování takhle na příkladech bylo fajn, i když mě mrzí, že jsme přišli o hodinu na přání.

Užitečné pro mě bylo především hlubší rozebrání složených datových typů, po opakovací hodině mám pocit, že mi úkoly z minula půjdou lépe.

Je fajn, že budeme mít k dispozici záznam z hodiny, ale osobně mi mnohem více vyhovuje moct si části kódů, které mě zajímají, napsat do počítače rovnou a pak znovu projít doma. Z videozáznamu je lovit nebudu a papír je na to prostě nevhodný.

P.S. Nechcete do komentářů ke zpětné vazbě třeba schovat nějaké tipy k domácím úkolům (nebo funkci napsanou v hodině atp?)? Komentáře vidí jen ti, co zpětnou vazbu odeslali, bylo by to tedy win-win a komentářů by přibylo :)



26. listopadu 2019 14:14

Ahojky,
tak dneska zkusím dohnat svoje zameškané zpětné vazby. Co se týče opakovací lekce, myslím, že samotná byla super. Tempo bylo akorát, vše bylo pěkně probrané a vizualizace v python tutoru byly super a věřím, že dost holkám mohly pomoci v pochopení mechanik, jakými python "uvažuje". Škoda jen, že naše skupinka není více komunikativní, bylo mi blbý odpovídat na všechny otázky, co jsem věděla andát prostor i ostatním :)

Pak jsem se trochu zamyslela nad tím, jak jste říkali, že chodí málo zpětných vazeb a přemýšlela jsem, jaké tipy bych vám z pohledu účastnice mohla dát.
Za mě osobně je únavné vypisovat zpětnou vazbu po každé lekci - vrátíte se pozdě domů, jste unavení, nechce se vám přemýšlet a vymýšlet, co bylo fajn a co ne, druhý den zapomenete... prostě naprd :)
Jak moc je pro Vás ten slovní obsah důležitý? Říkala jsem si, jestli by nešlo třeba udělat pro každou otázku hodnotící stupnici? Stylem:

Stíhala jsi?
Vůbec 1 2 3 4 5 S přehledem
Proč ano/ne?
"---------------------------------------------"
" "
" "
"---------------------------------------------"

Holky co by stíhaly nebo neměly problém, by vám dali aspoň škálově říct, jak moc byly spoko a nemusely by vymýšlet elaboráty (jako teď já :D) a naopak ti, co nestíhají by měli prostor ke každé "oblasti" vyjádřit co jim nesedělo :)

Jinak Vám moc děkuji za Vaši práci, jste super!



26. listopadu 2019 15:41

Ahoj, za mě je pozitivní vůbec to zařazení opakovací hodiny. Těch informací, které musíme vstřebat, je hodně, takže je dobré si to jednou za čas zopakovat.

Ne úplně dobré je z mého pohledu to, že Petr hodinu v kuse mluví a my jen posloucháme. Snadno se tak ztratí pozornost. K tomu opakování by bylo fajn zkusit si třeba napsat pár nějakých programů. Jednak to donutí se nad tou danou věcí víc zamyslet a jednak to potom není tak jednotvárné.



28. listopadu 2019 11:51

Opakovací lekce byla určitě fajn nápad, i když je škoda té hodiny na přání. Rozhodně jsem ráda za video na youtube, kde si vše můžu ještě sama v klidu projít, protože ke konci hodiny už to pro mě bylo trošku náročnější na soustředění.
Mrzí mě vždycky vůči Petrovi, že naše skupinka není komunikativnější, a nehýří otázkami, ale sama za sebe to mám tak, že Petrův výklad je pro mě srozumitelný a tudíž teoreticky chápu probranou látku a žádné otázky mě v danou chvíli nenapadají, tím spíš, že si ještě předem neumím představit, kde všude a jakým způsobem lze probranou látku použít.Horší to samozřejmě je v úkolech, kdy máme teoretické poznatky využít v praxi, to se pak otázky hned vyrojí. Napadá mě teda, jestli by nebylo dobré jednou za čas zařadit i do hodiny nějakou samostatnou práci, ale chápu, že na to zase není čas.
Jinak Klondike je určitě super nápad, protože snad každý to někdy hrál, takže je skvělé, si uvědomit a zkusit jak taková hra funguje :)



29. listopadu 2019 9:26

Gets better and better by the lesson. You can't get this online, the whole team is extremely helpful, patient and competent. The written material is very useful and well written even for me and my limited Czech language abilities. Thanks for all the support and patience with the homeworks!



30. listopadu 2019 8:51

Ahoj,
to byl opravdu skvělý nápad se záznamem opakovací lekce, který si mohu přehrát doma v klidu, postupně a několikrát. Moc to pomohlo.
Díky:-)



1. prosince 2019 22:47

Neposílám zpětnou vazbu z toho důvodu, že nemám nic moc konstruktivního(nebo zapomenu :D ), protože musím za sebe říct, že mi doposud nikdo nepodal výklad tak dobře jako teď. Skvělé názorné příklady mi pomáhají to mnohem líp pochopit. Zároveň nepokračuje příliš rychle, takže stíhám, což mi u hodně kurzů vždycky chybělo (tady to "vžití" se do kůže začátečnic z pohledu profesionála). Chápu věci, které mi dřív nedávaly smysl a to už jsem byla na více přednáškách o Pythonu a často jsem se zasekla u něčeho a nepohla se dál a s Váma to jde :)



2. prosince 2019 11:33

AHoj:)
opakovani super:)
video na youtube parada... nemohlo by byt i na ulozto? radsi bych ho mel i v pocitaci offline:))
bylo by moc otravne nahravat kazdou hodinu? tedy aspon ty zbyvajici:)) je fajn se k tomu takhle vratit:)
diky:)



2. prosince 2019 16:34

opakovani je super jeste navic kdyz se to nahravalo. Diky