Hodnocení lekce

Lekce 7 – Algoritmy

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

7. listopadu 2019 9:39

Za mě super přednáška, plná nových informací ;)



7. listopadu 2019 11:23

Tato lekce byla spíše více přednášková, takže to nebylo moc náročné, stíhala jsem, většině věcí jsem rozuměla, aspoň teda doufám. Když jsme pak dělali fibonacciho, tak si myslím, že jsme se tím zbytečně moc zdrželi, příště bych na to vyhradila max.15 minut, takhle jsme nestihli probrat další věci a měla jsem pocit, že i koučové se do toho trochu zamotali.



7. listopadu 2019 15:36

Ahojte kamoši, hodina bola super, pavel si išiel bomby a matej oslnil fibonačim :D škoda, že moje závity nepobrali ako to urobit a niekto mi stál na kábli, takže musím zamakať, inak si myslím, že všetko v cajku, stále ma to neodradilo po večeroch premýšlat nad funkciami, reťazcami a im podobným. P.S: vždy si vylepím prvá ružový papierik, cením si tohto prvenstva, ale snad nabuduce bez neho, vaša Mergado "šprtka" ;)



8. listopadu 2019 21:59

Bylo to fajn, teď jenom na ty zkratky nezapomínat a používat je. Možná byste nám je mohli připomínat v každé lekci, když se to bude zrovna hodit. Úkol na rekurzi byl těžký. Ale snad si to sedne. Jinak obecně k lekcím, protože se to děje opakovaně - začínala bych přesně v šest a nečekala na opozdilce, zbytečně to zdržuje. Všichni víme, v kolik má lekce začínat a podle toho se zařídíme :-)



9. listopadu 2019 21:16

Ahoj, líbilo se mi, že jste ukazovali i zkratky a různá vylepšení pro zefektivnění práce v editoru, ale zdálo se mi, že tomu chyběla struktura a zabralo to příliš mnoho času.

Doporučila bych to zkrátit max na 30 min a poskytnout shrnutí toho nejdůležitejšího na A4 papíru - jako například u seznamů.

V tuhle chvíli si už nevzpomínám, jestli jsme si vůbec něco říkali o algoritmech, buď jsme to přeskočili, nebo mi to vůbec neutkvělo v paměti a bohužel v materiálech kurzu nic není. Takže jediné materiály jsou na slacku. Video je jasné a zkusím se na něj podívat, ale vůbec nevím, co dělat s tím odkazem na github. Chápu, že jsou tam příklady algoritmů, ale nevím, co s tím můžu udělat?

Matně se vzpomínám na číselné soustavy, ale už si nevzpomínám, jakou to mělo souvislost se zbytkem lekce. Zvlášť, když jsme část číselných soustav probírali už na začátku kurzu.

Co se týká rekurze, tak to bylo zajímavé, faktoriál byl vcelku jasný, ale s úkolem na fibonacci jsem zápasila. Bylo by jednoduší, kdyby bylo jasně zadané zadání. Kód, se kterým přišel Matěj, vypsal celou sekvenci, kde délka sekvence byla daná už v kódu. Pavel měl funkci, která měla jako parametr pořadí členu sekvence, kterou chce vypsat.
Bylo by pro mě jednodušší, kdybych mi bylo řečeno, jakou podobu má mít výsledek mého kódu.

Mám také pocit, že Pavel slíbil, že nám pošle oba kódy - jeho i Matějův, ale na slacku nic nevidím?

Takže rekurzi a fibonacci mi nejlépe vysvětlilo tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=Qk0zUZW-U_M

Doufám, že vám moje připomínky budou užitečné☺



10. listopadu 2019 16:24

Lekce s Pavlem byla super - hlavně ta první část, která se bude hodit i mimo kurz :) Algoritmy jsem moc nepochopila.



10. listopadu 2019 16:56

Príjemná lekcia. Zo začiatku prevažne opakovanie, ale aj to je samozrejme potrebné.
Téma bola dobre vysvetlená a ukážky sa tiež hodili. Najmä pri rekurzívnych funkciách.



11. listopadu 2019 21:27

Myslela som si, ze skratiek poznam celkom dost, ale nasli sa aj take, ktore som predtym nepoznala ako napr. posun viacerych kurzorov naraz. Diky. Prislo mi to uzitocne.