Hodnocení lekce

Lekce 4 – Chyby a rekurze

Zpět na seznam lekcí

Odkaz pro přidání zpětné vazby dostaneš od organizátorky.

19. března 2019 8:37

Lekce se mi moc líbila a myslím, že jsem všechno pochopila. Všechno bylo dobře vysvětlené. Některá přirovnání při vysvětlování vážně pobavila. No a problém se želvou a stromy v cestě snad ani nebudu komentovat. :D



19. března 2019 8:58

Shrnutí domácích úkolů na úvod je super - určitě v tom pokračujte.
Lekce byla více interaktivní než minule, což bylo fajn. Obtížnost tak akorát. Moc se mi líbila pohádka o želvě, díky za pěknou ilustraci rekurze :-)



19. března 2019 12:15

Co říct... Mě se srazy líbí :-). Látka pro mě je většinou srozumitelná, je prostor na otázky. Jediný s čím bojuji jsou úkoly a byla bych ráda, kdyby se na začátku každého srazu ukázaly správné výsledky, tak jak to dělali kluci, to bylo super.



19. března 2019 15:31

Tato lekce mě fakt bavila. Teorie, psaní nějakých těch kódů (které chvíli nefungovaly, ale díky už nějakým těm zkušenostem jsem snadno chybu opravila i bez koučů). Budu se opakovat, ale Petr fakt dobře vysvětluje a je to k pochopení :-)
Třešnička na konec - pohádka o želvě, super (stále si říkám - chudák želva, když jí lezou do cesty další a další stromy :-) ).
Chci také ocenit přístup Dominiky k domácím úkolům, líbilo se mi shrnutí a věcné připomínky.



24. března 2019 19:26

Z pohledu kouče by bylo fajn dopředu vědět, jak moc samostatných úkolů se na lekci bude dělat. Mohlo by to pomoct optimalizovat počet, ať tam potom nečinně nesedíme.



24. března 2019 22:13

Nejprve bych chtěla moc poděkovat Dominice a ocenit její pečlivou kontrolu úkolů z minula. Díky za všechny tipy a návrhy na vylepšení! :)
Lekce samotná byla super, Petr přednáší pěkně a srozumitelně! :) A k tomu ta želva ;-)
Každopádně si vždy vše potřebuji ještě jednou projít a vyzkoušet. Jinak se mi to v hlavě neusadí. Takže mi domácí příprava zabírá poměrně dost času a tento týden jsem toho moc nestihla :( Hodil by se mi jeden volnější týden, abych se mohla vrátit k příkladům, které jsem z časových důvodů vypustila úplně nebo si je dostatečně neprocvičila.



24. března 2019 23:46

Ahoj,
krycí jméno poník píše anonymní zpětnou vazbu.

Pondělní informace byly velmi obsáhlé, zmákla jsem to vnímat ty 2 hodiny, bylo to dobře podané, občas mi tam teda něco smyslem uteklo, ale to byla nějaká drobnost, kterou jsem si zapsala, akorát aktuálně na ni nebyl čas se nad ní zamyslet. (Berte to jako pozitivum, ne negativum, přeci se na to můžu doptat na Pyvu nebo Slacku!)

Pyvo je fajn, je škoda, že tam nechodí víc lidí na chvilku (jak já XD), aby si dali jedno pivo, véču a hurá domů a zpracovat myšlenky po hodině.

Domácí úkol: Slíbila jsem, že čas budu +- trackovat a sdělím pak kolik mi ukoly ze 4) hodiny zabrali času.

Bohužel, vzhledem k tomu že jsem to předchozí dva týdny flákala (rozuměj: strávila nad tím asi jen 3-4 hodiny s trochou pauzy a udělala půlku jednodužších úkolů) a v pátek přebrala s alkoholem, tak jsem zase trochu pozadu a dobrala teprve mně nějasné věci z lekcí 2,3,4 a nyní se chystám teprve začít s úkoly... (velmi špatný time management)



25. března 2019 12:17

Domča jako opravovač domácí úkolů odvedla skvělou práci - srozumitelná, nadšená, nebojí se přiznat chybu.

Lekce je OK, jen trochu nestíhám plnit dú. Možná trochu obavy se zeptat na slacku. :-) Petr skvěle opakuje, co jsme právě udělali a ochotně odpovídá na otázky.



25. března 2019 12:28

Dekuji moc za posledni lekci, vyborne as always :)))



25. března 2019 12:57

Ahoj, pondelni lekce mi prisla ok, errory byli lehko pochopitelne avsak mam vetsi problem s vyjimkami a lokalnimi promennymi. Musim se k tomu jeste vratit a prostudovat si to osobitne. Jinak vsechcno v poradku. Dekuji koucum a petrovi za skvelou praci. :)



30. března 2019 8:22

Ahoj. :) lektori zase super, diky za skvelou praci. avsak pomalicku si uvedomuji ze zacinam byt cim vic tim dal stracena a neumim vycist jak dal jenom z materialu ze stranky.



1. dubna 2019 17:57

Lekce byla supr, když se testy zelenají, je to krásné na pohled :)
Jinak za mne - raději bych zkrátila probírání domácích úkolů, potom toho nového moc nestihneme, resp. nestihneme si naživo moc příkladů projít, takže mám pocit, že to pak stejně musím doma zopakovat než se vrhnu na úkoly.